21 Nisan 2008 Pazartesi

tavuğun biri kazın yumurtasını görmüş bide kendi yumurtalarına bakmış niye demiş ; bu yumurtalar benim yumurtalarımdan büyük iki gün yumurta yapmayayım demiş bukadar büyük bende yaparım demiş ikinci gün yumurta yapmış ama kendini telef etmiş yumurtada bişeye benzememiş.Bende SAYIN ARI BAKANINI örnek alarak ruşet kovan yapmaya kalktım hem emeğim hem vaktim zayii oldu kovanlarda bişeye benzemedi.tahta aldım ikilik planyaydı kalınlıktı derken zelzele geldi erken . kalınlık 1.6 ya düştü 5 tane ruşet katlı kovan yaptım 3 tanesi çıtasız 2 tanesini karakovan stiliyle çıta yaptım deneyeceğim karakovana benzeyecekmi . mum takmayacağım . şimdi badana boya kaldı

kemalde benle rekabet için 5 tane kovan aldı 60 ytlden dünden arıları bölmüş kendi kendine kovanlardan ana baba ayrımı yapmadan ortaya karışık yapayım demiş şimdi siz düşünün gerisini....anasız babasız......

Hiç yorum yok: